Skip to main content

proste pohoda

minuly vikend som sa uz po druhykrat zucastnil festivalu pohoda. o najkrajsie zazitky sa teda podelim aj s vami.
ako to vsetko prebiehalo? na zaciatku sme si uz pocas cesty stanovili presne pravidla, ako napriklad :"do not talk with french girl on the back seat..." a podobne. hned po prichode na trencianske letisko sme sa co najrychlejsie zorientovali v programe festivalu a coskoro sme uz skumali areal festivalu z bezprostrednej blizkosti.
no a nieco k programu. den prvy - piatok: pocas poobedia sme sa zucastnili na lekcii balkanskych tancov (celkom dobre na zahriatie; spolu s dzusom riedenym vodkou:) neskor sme sa isli napapat naspat k nasmu autu a po neuspesnom cakani na nasich kamaratov sme sa vecer vybrali na koncert 'dana bartu' ... , kvoli ktoremu som vlastne na pohodu isiel. no co povedat na jeho vykon, ani sa to neda popisat... treba vidiet. zbytok vecera a noci sme pobehovali medzi stageami a stankami so suvenirmi. pekny zazitok mam aj z koncertu skupiny 'mando diao', na ktorom sme sa z chuti vyskakali.
den druhy sme zacali spankom priblizne do desiatej hodiny rannej. po neskorych ranajkach sme sa isli poobzerat po areali, ci nas nieco nezaujme. nakoniec sme zakotvili na horolezeckej stene, ktoru sme si spolu s kamaratkou minnou takmer uspesne vyskusali (radsej nejdem pisat, kto sa dostal vyssie...).
'gipsy.cz' - mne az do pohody neznami rapper z ceska ma velmi velmi velmi milo prekvapil a urcite by som ho este minimalne raz chcel vidiet a pocut. no po tom ako slnko zapadlo za obzor sa zacala poriadna zabava - moje plany vratit sa do auta po tricko na polceste zmarili 'the blind boys of alabama'. par slepych chlapikov, ktory ma v priebehu par sekund rozskackali. za ich hudobnicky vykon by sa teda nemusel hanbit nik. hned po ich koncerte sme sa rychlo presunuli k hlavnemu stageu na koncert 'basement jaxx'. po strastipnom predrati sa do centra diania sme si blaznivo odtancovali priblizne 45 minut uzasne zhraneho a odspievaneho koncertu. pred takymito kapelami skladam klobuk dolu.
ked nam po koncerte 'basement jaxx' oznamil michal kascak ze sa koncert 'airu' konat nebude, smutni sme hladali nahradny program. nasli sme ho v tatrabanka arene na featuringu 'puerto muerto' a 'texas chainsaw masacre'. nedrzalo nas to vsak dlho, hlavne kvoli tym ludskym telam rezanym na kusy... po silnej kave sme sa teda vybrali za hudbou do semtex stanu a neskor do nay tanecneho domu. didzeji nam uz vsak nemali co ponuknut a tak sme sa po priblizne hodinke vratili spat k autu. o stvrtej rano sme sa rozhodli cakat na vychod slnka, ktore na nas tak trochu kaslalo a po cca hodine a pol sme sa nan vykaslali aj my:).
navrat domov bol hladky a rychli (z nasho hyundaiu accent, rok vyroby 96, objem 1,4 som na dialnici vytiahol az 160 km/h:)

Comments

Anonymous said…
Som rad ze takato zabava este existuje aj ked na moj vkus tam bolo toho roku malo blata...
Ale normalne Ti zacinam zavidiet ani nie ten festival ako tu pohdu aku si si dokazal vytvorit...
Ja by som sa asi sprasil.
Vlastne asi by zalezalo od spolocnosti, teda od tej v ktorej by som sa nachadzal, ako by som vypadal. Ty si vypadal dobre takze urcite v tom maju velku ulohu ludia s ktorimi si tam bol. Takze este raz trochu Ti zavidim.

Popular posts from this blog

Servant (Design Pattern) in Java - example

The servant design pattern - or better idiom is used to provide the functionality (methods) to some group of objects. This functionality is common for all these object and therefor should not be repeated in every of these classes. The object, which should be served is passed to the method of servant as a parameter. All the served objects should implement common interface - in this particular example IMovable interface. Also the type of argument passed to the servand method is of type IMovable . The servant in this example is used to move objects from one position to another. In real life application these methods should change the position of object in small steps so that the final change would look like smooth movement (animation). In my servant method, only some message are printed instead for demonstration. IMovable interface: package com.shimon.servant; import java.awt.Point; /** * Movable interface * @author shimon * */ public interface IMovable { public void setPos

Java Crate (design pattern/idiom) example

Another example, based on example explained in the book "Navrhove vzory" (Design patterns) from Rudolf Pecionvsky . I have re-made this example just to somehow get more familiar with this design pattern (or better idiom). The "crate" is used to store the set/list of object in one place, so that the moving (passing) these objects is easier. The example from the book is very easy, and helps to understand, how this design pattern could be applied to som very usefull application (e.g. day planner) Code example: package com.sim.crate.common; import java.util.ArrayList; import java.util.List; import java.util.ListIterator; /** * The Day Plan class demonstrates the usage of crate to create simple day plan, with items that do not collide. * @author shimon * */ public class DayPlan { private final List actions = new ArrayList (); /** * Tries to add an item to the day plan with entered start, end time and duration. Returns true, if * the try was successf

Hrebeňovka Nízkych Tatier za 4 dni

Nízke Tatry som ešte do nášho presunu do Žiliny a následneho sťahovania do Brna poznal z našich pohorí asi najlepšie. V dobe keď som ešte žil v Brezne ma myšlienka hrebeňovky príliš nenadchýnala, predsa len som to mal všetko za domom (takže tam môžem ísť kedykoľvek :). Ako to už ale väčšinou býva, človek si uvedomí čo mal, až keď to stratí - našťastie to nebola v tomto prípade žiadna tragická (či trvalá) strata, a tak sme sa spolu s Lukášom a Maťom rozhodli využiť tohoročné nádherné letné počasie na prechod z Telgártu na Donovaly po červenej značke a teda po hrebeni. Kto nechce čítať ďalej a chce si pozrieť len fotky, nech pokračuje tu .   Vstávanie, cestovanie a ostrý štart Jednou z koplikovanejších otázok, bola práve otázka presunu zo Žiliny na Telgárt. Túru je potrebné začať čím skôr a preto do úvahy prichádzali len asi 2 spoje z Banskej Bystrici s prestupom v Brezne. Každopádne to pre nás znamenalo nastaviť si budík na 3:15, aby bolo reálne stihnúť autobus o pol šie