Skip to main content

Poludňový grúň - Chleb - Veľký Kriváň - Vrátna

Asi je jasné o čom bude tento príspevok - bude o túre do Malej Fatry.

Podnikli sme ju spolu s mojou kamarátkou Majkou. Počasie bolo dosť zlé, ale aj napriek tomu som bol s týmto výletom nadmieru spokojný.


Pridám sem len pár fotiek na ilustráciu podmienok na hrebeni.

Celá cesta nám trvala približne šesť hodín kľudným krokom. Začali aj sme vo Vrátnej a skončili sme na rovnakom mieste. Zjedol som tri chleby, polku Milky, polku Káveniek a tri cukríky. :)

Comments

trading stock said…
well its nice to know that you have great hits here.
Johny said…
Vopred sa ospravedlňujem, že komentár nebude súvisieť s článkom. Bude však súvisieť s Vaším blogom. Som autorom projektu Etický kódex bloggera a hľadám blogy, ktoré mu vyhovujú. Váš blog taký je, preto ak máte záujem získať viac informácií alebo sa zapojiť do EKB, si pozrite stránku www.etickykodexbloggera.blogspot.com
Ak budete mať otázky,tak napíšte na etickykodexbloggera@gmail.com

Prajem veľa pekných článkov a ďakujem za Váš čas)

Popular posts from this blog

Servant (Design Pattern) in Java - example

The servant design pattern - or better idiom is used to provide the functionality (methods) to some group of objects. This functionality is common for all these object and therefor should not be repeated in every of these classes.
The object, which should be served is passed to the method of servant as a parameter. All the served objects should implement common interface - in this particular example IMovable interface. Also the type of argument passed to the servand method is of type IMovable.
The servant in this example is used to move objects from one position to another. In real life application these methods should change the position of object in small steps so that the final change would look like smooth movement (animation). In my servant method, only some message are printed instead for demonstration.
IMovable interface:
package com.shimon.servant; import java.awt.Point; /** * Movable interface * @author shimon * */ public interface IMovable { public void setPosition(P…

Hrebeňovka Nízkych Tatier za 4 dni

Nízke Tatry som ešte do nášho presunu do Žiliny a následneho sťahovania do Brna poznal z našich pohorí asi najlepšie. V dobe keď som ešte žil v Brezne ma myšlienka hrebeňovky príliš nenadchýnala, predsa len som to mal všetko za domom (takže tam môžem ísť kedykoľvek :). Ako to už ale väčšinou býva, človek si uvedomí čo mal, až keď to stratí - našťastie to nebola v tomto prípade žiadna tragická (či trvalá) strata, a tak sme sa spolu s Lukášom a Maťom rozhodli využiť tohoročné nádherné letné počasie na prechod z Telgártu na Donovaly po červenej značke a teda po hrebeni.

Kto nechce čítať ďalej a chce si pozrieť len fotky, nech pokračuje tu.


Vstávanie, cestovanie a ostrý štart Jednou z koplikovanejších otázok, bola práve otázka presunu zo Žiliny na Telgárt. Túru je potrebné začať čím skôr a preto do úvahy prichádzali len asi 2 spoje z Banskej Bystrici s prestupom v Brezne. Každopádne to pre nás znamenalo nastaviť si budík na 3:15, aby bolo reálne stihnúť autobus o pol šiestej ráno v Bystri…

Java Crate (design pattern/idiom) example

Another example, based on example explained in the book "Navrhove vzory" (Design patterns) from Rudolf Pecionvsky. I have re-made this example just to somehow get more familiar with this design pattern (or better idiom). The "crate" is used to store the set/list of object in one place, so that the moving (passing) these objects is easier.

The example from the book is very easy, and helps to understand, how this design pattern could be applied to som very usefull application (e.g. day planner)

Code example:
package com.sim.crate.common; import java.util.ArrayList; import java.util.List; import java.util.ListIterator; /** * The Day Plan class demonstrates the usage of crate to create simple day plan, with items that do not collide. * @author shimon * */ public class DayPlan { private final List actions = new ArrayList(); /** * Tries to add an item to the day plan with entered start, end time and duration. Returns true, if * the try was successful, or f…